En liten fråga

Sv: En liten fråga

våra vanliga körförsäljare kan nog ,sen dom firmor dom tar från ,jag skulle tro att det finns postorderföretag i europa som har allt vi önskar

Senast ändrad:

Oh, jag visste väl att jag hade sett det nånstans. Jag ska kolla! Tack!

Jag har just beställt ett par från Tärnsjö ;)

Jag betala typ 55 kr st?? Det tycker inte jag är så dyrt...men dom hade skickat fel tömringar första gången, så kanske att jag fick bättre pris därför ;)

Jag betala typ 55 kr st?? Det tycker inte jag är så dyrt...men dom hade skickat fel tömringar första gången, så kanske att jag fick bättre pris därför ;)

'Om det var fasta tömringar så har du nog svaret på varför de är så billiga där.. De kostar från 99 - 350:- / st.

:eek: Ojoj...ja då var han bara bussig för att dom skickat fel första gången :devil:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
223
Senast: zassoo
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
603
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka