En liten bröstfråga..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Excalibur

Trådstartare
Har en liten bröstfråga..
Jag är i v 20 o jag har redan fått vätska i brösten!:crazy:
Det rinner utan svårigheter om jag ..hmm.. klämmer om dom.. Märkte det under en lekstund i sängen då min kära partner fick det i munnen :D :D

Är det vanligt? Eller det tror jag nog att det är men såhär tidigt??
Det är ju länge tills mjölken behövs.. Tror ioförsig inte att det är riktig mjölk ännu, men nåt är det iallafall
Vätskan är genomskinlig o svagt vitfärgad..

Jag läcker inte, utan det kommer bara vid beröring. Men det räcker att hålla om lätt för att det ska börja rinna..
 
Sv: En liten bröstfråga..

SKÖNT!!
Jag trodde nog det.. Men tycker det är lite tidigt eller?
Kommer det vara så resten av tiden nu?
 
Sv: En liten bröstfråga..

jag hade mjölk som rann konstant hela nätterna och ibland på dagarna om jag inte hade BH på (och i bland hjälpte den inte heller) från typ v. 20 min första graviditet och det höll i sig till förlossningen, hade massor med råmjölk på en gång och "riktiga" mjölken kom efter 2 dar i mängder...
 
Sv: En liten bröstfråga..

Jag är i v. 30 nu, och det du skriver om hade jag också ganska tidigt, säkert i vecka 20 eller däromkring.

Kram
 
Sv: En liten bröstfråga..

Ja, så där hade jag tidigt under min första graviditet, låg jag på sidan o sov, så bröstet "klämdes ihop" mot armen så var det en rejäl pöl i sängen när jag vaknade. Jag antar att det var på samma sätt när jag väntade tvåan, men då läckte det inte.
 
Sv: En liten bröstfråga..

Ahh.. Vad skönt!
Jag är normal :D

Jag ska genast sluta oroa mig! Lite synd bara att de inte är kramvänliga nu när de är så jäkla snygga!!
Har aldrig haft så shyssta "rattar" innan ska nog alltid vara gravid :rofl: :rofl:
 
Sv: En liten bröstfråga..

Ja, brösten växer ju en del. Vänta bara ett par dagar efter bebisen kommit. Då ska du få se par ett STORA bröst. :p
 
Sv: En liten bröstfråga..

Det jag tycker är så kul nu är att fast de har blivit rejäla D kupor så är de så fasta!
Ska nog alltid vara gravid :rofl:
 
Sv: En liten bröstfråga..

Och jag som slutade amma för ca 9 mån sen kan fortfarande läcka. Iblande i de mest udda situationer!

Kroppen är fantastisk! Det finns t.o.m. män som fått mjölk i brösten, och bäbisar kan ha "häxmjölk" vid födseln.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp