En fredagskväll med katt.

Sv: En fredagskväll med katt.

Vi hade lite liknande gosmys nu ikväll och det slutade med att Muffin lyckade pierca min näsa....:D:eek:

Ungefär likadant som när ni lekte med pennan, fast han sträckte sig lite mer och jag var för nära. Så en av framklorna fastnade i näsborren... Synd att ingen filmade för det såg nog rätt kul ut med min panik när jag försökte få loss klon ungefär som när de fastnar i en tröja eller så...:rofl:

Ska klippa dem det första jag gör imorgon!!:angel:

Aj aj aj...

(men jag kan inte hjälpa att jag garvade vid tanken på hur det måste sett ut :p)

Aj aj aj...

(men jag kan inte hjälpa att jag garvade vid tanken på hur det måste sett ut :p)

Jag vet, fnittrar med bara jag tänker på det!! Synd att jag var själv faktiskt!!:rofl:

Och ja, det gjorde grymt ont!!:crazy: Men nu känns det faktiskt ingenting och det blödde inte så mycket heller!!;)

Tack så mycket :)

Hon är lika bitchig som vacker.. Hehe!

Ja, visst är de!!:D

Vad är det för ras på din katt? Den var jättefin med sin långa päls!!:love: Och trefärgad med?

Det är en blandning mellan pappa: Norsk skogis mamma: norsk skogis/huskatt.

Hon är väldigt vacker, synd att hon inte är helt renrasig.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Asko
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 567
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 606
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama