Lurvidur
Trådstartare
Jag är ute efter en fin höstjacka då jag har hamnat i en liten svacka där jag känner mig rätt så ful. :/ just nu har jag en softshelljacka som jag använder och vill ha en snyggare höstjacka så man känner sig lite extra fin. Jag letar efter en svart kappa, tanken är att den inte ska se ut som en badrock, vara lite figurnära så den inte ser för otymplig ut och rätt diskret. Men allt detta går såklart att tumma på sålänge man känner sig nöjd och trivs i den.
Åkte till Stockholm c och letade lite i vero moda, salt, zara men kunde inte hitta någon som jag trivdes i. De flesta var grova ullkappor som drog åt sig allt möjligt.
För vill gärna ha den under perioden innan man börjar med vinterjacka men börjar fundera på om kappa kanske inte är något för mig? Annars kanske bomberjacka kan fungera men tänker att det är lite varmare med en kappa som går ner över rumpan.
Funderar på om man kanske ska beställa online? Dock är det så jobbigt att skicka tillbaka..
Färger: Svart > mörkgrå
Jag är 172, smal och har lite breda axlar för att vara tjej.
Någon som har kraft till att hjälpa mig?
PS. Blev lite inspirerad av Ghost B.Cs scenkläder.
Åkte till Stockholm c och letade lite i vero moda, salt, zara men kunde inte hitta någon som jag trivdes i. De flesta var grova ullkappor som drog åt sig allt möjligt.
För vill gärna ha den under perioden innan man börjar med vinterjacka men börjar fundera på om kappa kanske inte är något för mig? Annars kanske bomberjacka kan fungera men tänker att det är lite varmare med en kappa som går ner över rumpan.
Funderar på om man kanske ska beställa online? Dock är det så jobbigt att skicka tillbaka..
Färger: Svart > mörkgrå
Jag är 172, smal och har lite breda axlar för att vara tjej.
Någon som har kraft till att hjälpa mig?
PS. Blev lite inspirerad av Ghost B.Cs scenkläder.