En brun och vit liten sensation

Sv: En brun och vit liten sensation

haha, jag tycker det är ashäftigt!

Vad kul!
Hoppas att allt stämmer.
I så fall så har vi Colour Your Dash som Sveriges första "skäcka" fullblod och denna lilla krabaten som första skäcka varmblods travare.

Någon som vet om det är spärma eller hingst stoet är betäckt med?

Semin. Muscle Memory som ska vara pappa används enbart med semin.

muscles_yankee_up_104_600_4.jpg

Hur stor är chansen att det blivit ett fel?

och vad händer då? Får seminstationen stå för alla omkostnader för stoet, det blev ju sådana under dräktigheten...

Jag hoppas verkligen att det är rätt allt nu, och jag tror att om den lille "indianen" sköter sig bra och går bra kommer han bli en av sveriges största ögonstenar i travsporten, jag hoppas det iallafall.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Ändrad ordningsföljd i stället för diskning? En fråga som länge varit på tapeten. Nu hoppas Jägersros tränarkår på...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) På lördag var det meningen att Conrads Lena, som skrällde i V75 på Halmstad i slutet av januari, skulle ha startat i Stoloppet...
Svar
0
· Visningar
671
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Roger Wittman delägare till Igor Font berättar för websidan Catch-Glory de om framtidsplanerna och förhoppningarna inför...
Svar
0
· Visningar
635
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Nu är Gift Kronos redo. Jimmy Takter är helnöjd med hästen och snart vankas det debut på amerikansk mark för Stall Courants...
Svar
0
· Visningar
620
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama