Embassy II

Sv: Embassy II

Har du kollat på Celles hemsida ? Det är väl där han bor och all info finns på sidan.

Han är mycket framgångsrik på tävlingsbanorna , med över 300.000 euro i prispengar.
Han har ännu inte så många avkommor i Tyskland för att få ett avkommeindex vilket jag tycker är lite märkligt En annan intressant sak är att han inte blev godkänd i Hannoveraner Verband efter sitt 300-dagarstest på Celle 2004, utan blev gekört i det lilla "öppna" avelsförbundet ZfdP 2005. Däremot har både Embassy I och III varit Celle-hingstar.

Resultat på HLP
Dressyrindex 82.79 (26)
Hoppindex 110.93 (11)
Totalindex 94.19 (22/42 deltagare)

Han är mycket framgångsrik på tävlingsbanorna , med över 300.000 euro i prispengar.
Han har ännu inte så många avkommor i Tyskland för att få ett avkommeindex vilket jag tycker är lite märkligt En annan intressant sak är att han inte blev godkänd i Hannoveraner Verband efter sitt 300-dagarstest på Celle 2004, utan blev gekört i det lilla "öppna" avelsförbundet ZfdP 2005. Däremot har både Embassy I och III varit Celle-hingstar.

Resultat på HLP
Dressyrindex 82.79 (26)
Hoppindex 110.93 (11)
Totalindex 94.19 (22/42 deltagare)

Ojdå, undrar vad det berodde på att han inte blev godkänd?

Ja, han är ju tydligen mest framgångsrika tyskfödda i år.. hittar dock bara ett par filmer på avkommor på youtube och de var sådär..

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Piaff
·
Utrustning Vilken av följande släp skulle ni föredra och varför? Utveckla gärna om ni har erfarenheter eller kännedom om något som behöver...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: FruS
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Beslutet att ta in Tactical Landing i fransk avel har hyllats av många. Supertränaren Jean-Michel Bazire är dock av motsatt åsikt. –...
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka