Embassy II

Sv: Embassy II

Har du kollat på Celles hemsida ? Det är väl där han bor och all info finns på sidan.
 
Sv: Embassy II

Han är mycket framgångsrik på tävlingsbanorna , med över 300.000 euro i prispengar.
Han har ännu inte så många avkommor i Tyskland för att få ett avkommeindex vilket jag tycker är lite märkligt En annan intressant sak är att han inte blev godkänd i Hannoveraner Verband efter sitt 300-dagarstest på Celle 2004, utan blev gekört i det lilla "öppna" avelsförbundet ZfdP 2005. Däremot har både Embassy I och III varit Celle-hingstar.

Resultat på HLP
Dressyrindex 82.79 (26)
Hoppindex 110.93 (11)
Totalindex 94.19 (22/42 deltagare)
 
Sv: Embassy II

Han är mycket framgångsrik på tävlingsbanorna , med över 300.000 euro i prispengar.
Han har ännu inte så många avkommor i Tyskland för att få ett avkommeindex vilket jag tycker är lite märkligt En annan intressant sak är att han inte blev godkänd i Hannoveraner Verband efter sitt 300-dagarstest på Celle 2004, utan blev gekört i det lilla "öppna" avelsförbundet ZfdP 2005. Däremot har både Embassy I och III varit Celle-hingstar.

Resultat på HLP
Dressyrindex 82.79 (26)
Hoppindex 110.93 (11)
Totalindex 94.19 (22/42 deltagare)

Ojdå, undrar vad det berodde på att han inte blev godkänd?

Ja, han är ju tydligen mest framgångsrika tyskfödda i år.. hittar dock bara ett par filmer på avkommor på youtube och de var sådär..
 

Liknande trådar

Avel Hej. Hur vet man att hästen vi funderar på att köpa har fin stam? Ligger många ute på hästnet men vissa hittar man ingen info på om...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 477
Senast: Freazer
·
Avel Undrar om det är någon här som skulle vilja förklara lite om detta med genuppsättning osv…. Främst inom hbl/fb aveln. Har bland annat...
Svar
0
· Visningar
519
Avel Har funderat ett tag på att det numera går att plocka ut stora mängder embryon från samma ston. Det finns gott om exempel på det här, de...
Svar
0
· Visningar
552
Senast: Cheraderama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp