emailadress

G

gloria

Hejsan! det är så att min emailadress har flippat ut, den gårknappt att använda.

Har du något tips på något bra ställe där man kan skaffa ett konto, givetvis ska det vara gratis och man skall inte få en massa skräp.

Någon som använder någon bra, snälla tipsa mig om den i sånt fall!?:confused:
 
Sv: emailadress

Tja

Yahoo erbjuder 1 GB utrymme
Gmail erbjuder 2.5 GB utrymme

Att du inte ska få så mycket skräp bero på hur du hanterar och använder din e-mail adress.

En del företag köper och säljer e-mail adresser mellan varandra och så finns det program som letar upp en massa e-mail adresser.

Jag har en gratis mail (Gmail) som jag använder överallt och jag bryr mig inte om det kommer en massa spam (Bra filter och gått om plats) sedan har jag en som jag min "riktiga" e-mail adress som jag använder lite försiktigare
 
Sv: emailadress

jag skulle satsa på g-mail.. de har mkt utrymme och som sagt bra spam filter och allt annat du kan önska.. problemet är att man inte bara kan ragga sig dit utan måste bli inbjuden.. pma om det är intressant och skriv din nuvarande mail till mig så kan jag skicka en inbjudan ;)
 
Sv: emailadress

Laban skrev:
Att du inte ska få så mycket skräp bero på hur du hanterar och använder din e-mail adress.

Amen! Det där kan inte betonas för ofta. Jag får väldigt lite spam till mina privatadresser eftersom jag är noggrann med att inte lägga ut dem hipp som happ. Dessutom är gmails spamfilter väldigt bra.

Med jobbadressen är det lite värre, jag var dum och valde "förnamn"@"företagsnamn".com. Och har man ett förnamn som är vanligt även i anglosaxiska länder så chansar många spamprogram på att adressen finns. Suck...
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Kirre
·
Mat Nu har den tredje i raden av likadana stektermometrar (köpta på Ica) gått sönder och jag får nog köpa något dyrare för att bli nöjd...
Svar
5
· Visningar
431
Senast: Human
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 244
Senast: Rosett
·
Mat Någon som har tips på bra app med olika recept? Vill ha tips om enkla rätter och där man kan göra veckomenyer och inköpslistor...
Svar
9
· Visningar
700
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp