EM-ponny longerades extremt inspänd

Sv: EM-ponny longerades extremt inspänd

Stackars häst, måste vara hemskt!

Jag fattar inte hur folk orkar lägga ner tid och energi på en sådan här sak,!! Jag va nere i freudenberg och tittade och tävlade och såg även när de longerade hästen och det va inte så farligt!

Ja menar det är ju hollands mest framgångsrika dressyrponny och folket runtomkring är ju proffs så de vet ja de håller på med! o jag tror inte att det är dom ända dressyr folket som gör så, och om det nu va så så borde konkurenterna sagt till överdomaren.... men neee dåå det va minssan ingen som gjorde, så jag tycker detta är en skit sak som alla ska glöma! men nu när alla har gjort så stor sak av det så är det väll klart att tex en dressyr ryttare och hennes mamma oxå vill ha en sån fin form på sin häst så de kommer väll oxå prov men sån hård innspäning.....

Senast ändrad av en moderator:

:eek: STACKARS Ponny den ser ju knappt var den går.... Fattar inte hur långt folk kan gå bara för att VINNA :mad: I bland undrar man va dom tänker på.......

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Holländska dressyrstjärnan Anky van Grunsven planerar inte att rida OS i London...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Plönninge brukar bjuda på fina förutsättningar för goda prestationer. Så även den 30 augusti när det åter var...
Svar
0
· Visningar
767
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Nicole Holmén som uttagits till ponny-EM i hoppning har bara några dagar före avresan till Schweiz fått lämna återbud...
Svar
1
· Visningar
1 731
Senast: Decibell_Lover
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Hos ryttarfamiljen Simpson i Kalifornien står Karlsson på Taket på holländska i bokhyllan och Carlsson vom Dach i stallet...
Svar
0
· Visningar
812
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama