EM-katt bilder

alazzi

Trådstartare
Ja, eftersom jag är en tysk katt så måste jag förstås heja på Tyskland:D
Fuji%2013.06.2008%2009-05-32.JPG

Och så här snygg är jag på terrasen.
Fuji%2028.05.2008%2008-12-40.JPG

Sv: EM-katt bilder

Det är en Bengal katt.

I kväll har jag hängt upp vår svenska flagga på terrassen och min stackars finska man har "tvingats" att ha en svensk t-shirt:D

De finns även i en snövariant och vi får snart hem denna läckra kille :love: Han har blå ögon men blixten dödar färgen lite.

Fuji%2010.05.2008%2012-59-41.JPG

Fuji%2024.05.2008%2016-59-37.JPG

:love: Jag som letar ju katt men inte kunnat bestämma ras , så dyker det här upp , vilket tecken :p

Svårt val med färgerna bara , alla var ju häftiga :D
Men såg nu , 8000.- det var kanske lite väl häftigt för en katt enligt mej :angel: :D

Senast ändrad av en moderator:

Det går att hitta billigare katter. Jag har tittat en del på svenska sidor och äldre omplaceringar är inte lika dyra. Det tycks finnas många katter till salu så om du letar runt så hittar du nog en katt som inte kostar 8.000:-. Vår första katt kostade 500 Euro, men då var han lite äldre, 6 månader drygt vid köpet.

Kontakta lite uppfödare och skapa en kontakt så kan du kanske få köpa en omplacering? Om du kan tänka dig en katt som är lite äldre.

Såg faktiskt nyligen en omplacering på ett annat kattforum, så det går att hitta den vägen.

Ahh bilder på buke med. :laugh:

Antar att du är mycket lycklig nu när du funnit vad du sökte?:bump:

Den lilla snö killen är ju bara för söööt. :love:

Själv har jag nu två stycken töser ca 11 veckor som river hela huset. :D(:eek: Redan så gamla, vart tog tiden vägen??)
Allt som går att flytta på, flyttas. Papper och annat lätt bärs runt på i hela huset. Hihi.
Jag kan glömma att ha ljus och annat pynt i fönstrena.. :grin:
Men ack så söta de är.

Mamma katt däremot är inte så söt idag, hon löper för fulla muggar och man hör mig emellan vrålen skrika Zizzyyyyyyyyy, kääääfteeeeeen.. och hon kikar på mig med sina underbara blåa ögon, och fortsätter vråla.. ..:crazy:
Kan räkna med att inte få så mycke sömn inatt.. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
406
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
654
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama