Ah ja. Märkligt hur han aldrig lyckas bra i mästerskap när man behöver prestera över flera dagarNu ska jag inte nämna någon vid namn, men tänker på en herre från Italien som blev utesluten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah ja. Märkligt hur han aldrig lyckas bra i mästerskap när man behöver prestera över flera dagarNu ska jag inte nämna någon vid namn, men tänker på en herre från Italien som blev utesluten
Håller verkligen inte med honom. Tycker att krönikor nuförtiden mest handlar om vem som kritisera på giftigaste sätt och slå sig för bröstet att just deras analys är mest träffsäker.Från dagens DN. Jag som aldrig ser någon annan sport än ridsport kan inte bedöma det han skriver.
Visa bifogad fil 127119
Först är han sur över att de är patriotiska och håller på svenskarna, sen klagar han på att de ondat över att tysken river så att "vi" (vem skriver ens så i sportsammanhang?!) ligger bättre till?Håller verkligen inte med honom. Tycker att krönikor nuförtiden mest handlar om vem som kritisera på giftigaste sätt och slå sig för bröstet att just deras analys är mest träffsäker.
Tex Christian Olsson. Men han hyllas bara. Är väl som vanligt bara lite hederligt kvinnohat.Jag håller inte med honom! Hade varit mycket tråkiga kommentatorer om de inte hejade på Sverige och bara var helt neutrala! Jag tycker nog att de är rätt objektiva. De bedömer varje tävlande för sin prestation först och främst även om de självklart hejar på Sverige.
Dessutom så tycker nog att även andra sportkommentatorer också hejar på sitt lands tävlanden. Björe och Wallberg är inte det minsta unika i det! Det finns ju många klassiska klipp med kommentatorer som skriker i högan sky när det går bra för Sverige i sport.
Apropå engagerad kommentator. I ett EM.
Precis så.Men då var det ju en boll och män det handlade om... inte kvinnor och hästar.