Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roat mig med att gå igenom startlistan från första dagen. Det är väldigt unga hästar med i detta EM, en enda häst är 15 år (Iq van het Steentje). Är det många som tagit med sin andrahäst för att ha rutin inför eventuellt OS?
Ja det säger dom också hela tiden att det är inne i en OS-cykel och det är både nya hästar och ryttare som provas.Roat mig med att gå igenom startlistan från första dagen. Det är väldigt unga hästar med i detta EM, en enda häst är 15 år (Iq van het Steentje). Är det många som tagit med sin andrahäst för att ha rutin inför eventuellt OS?
Nu kommer jag inte kunna tänka på annatJag förstår att jag är färgad av min mors envisa användande av ordet, men om ni har tråkigt nån gång kan ni alltid räkna hur många gånger Björe säger "ju"
Jag förstår att jag är färgad av min mors envisa användande av ordet, men om ni har tråkigt nån gång kan ni alltid räkna hur många gånger Björe säger "ju"
Shot varje gång en häst har "kapacitet" ocksåSka vi köra ett drinking game till söndag.
Shot varje gång en häst har "kapacitet" också
Kommer det vara i formatet Last man standing för jag har nästan ingen toleransShot varje gång en häst har "kapacitet" också
Kommer det vara i formatet Last man standing för jag har nästan ingen tolerans
Jag ger oss tre ryttare innan vi inte kan se skärmen eller höra kommentatorernaKommer det vara i formatet Last man standing för jag har nästan ingen tolerans