StämmerTror det dök upp på en tävling tidigare i år, det är bara själva vattendelen av hindret som räknas så man får riva "förhindret" utan att det ger något fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
StämmerTror det dök upp på en tävling tidigare i år, det är bara själva vattendelen av hindret som räknas så man får riva "förhindret" utan att det ger något fel.
Varför heter det egentligen påläggskalv? Jag kan inte låta bli att tänka på smörgåsar.
Jaa! Och så kul med en "ny" i landslaget också som levererar så stabilt i första mästerskapet!Alltså bilden av Wilma och Cissi som travar ut från banan, Cissi med spetsade öron och nöjt uttryck och Wilma överlycklig runt halsen.
Jaa! Och så kul med en "ny" i landslaget också som levererar så stabilt i första mästerskapet!
Vilken fantastisk runda av Wilma! Det kändes så stabilt!
Hon var med i VC och himla trevlig att titta på!Ja, jag känner att jag helt missat Wilma (följde förvisso inte VC i år, kanske var hon med där?) och det känns underbart med fler bra svenska ekipage.
Supertrevlig Det ser så samspelt ut!Jag gillar verkligen Cicci! Så fin häst!
Hon var med i VC och himla trevlig att titta på!