Det ser väldigt ostabilt ut. Trodde han skulle gå ut tidigare.Hjälp vad gör portugisen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser väldigt ostabilt ut. Trodde han skulle gå ut tidigare.Hjälp vad gör portugisen
Ja men han försökte väl fullfölja för laget men nu blev han ju uteslutenDet ser väldigt ostabilt ut. Trodde han skulle gå ut tidigare.
De har väl alkotest på alla ryttare hoppas jagTror portugisen tagit sig några järn för att lugna nerverna...
De har väl alkotest på alla ryttare hoppas jag
De borde ha så även drogtester men de kanske de inte har?Har de?
De borde ha så även drogtester men de kanske de inte har?
Inom travet är det gott om alkotester så jag trodde faktiskt det förekom på internationella tävlingar inom ridsporten också
Kan inte titta just nu hur långt är det till Malin ska hoppa? På ett ungefär alltså? Har pausen varit?
Nu är det väl?Kan inte titta just nu hur långt är det till Malin ska hoppa? På ett ungefär alltså? Har pausen varit?
Med all rättAlltså jag är alltid livrädd när Allen rider.
Oj ok tack hoppas de sänder på radiosporten så nu är det nåt reportage om något annat.Nä, ingen paus än. Malin ska in typ strax.
Oj ok tack hoppas de sänder på radiosporten så nu är det nåt reportage om något annat.