Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ändrade rubriken så alla vet vilken gren det gäller.Här är invigningen redan ikväll och så finns det ingen buketråd om EM på hoppsidan! Vad tror ni om lagen, ekipagen osv?
Jag ska jobba hela helgen tyvärr Just nu är jag arg på mig själv för att jag inte planerade in semester den här veckan så jag får väl se det i efterhand
F-n det är så mycket roligare live men nu får jag skylla mig själv
Nej jag tror att de bestämde sig för att inte skicka något lag, av ngn anledning som jag inte minns nu.Hur kommer det sig att britterna inte har något lag? Makalös otur med skador?
Tack, vad synd.Nej jag tror att de bestämde sig för att inte skicka något lag, av ngn anledning som jag inte minns nu.
Hur kommer det sig att britterna inte har något lag? Makalös otur med skador?
Nej jag tror att de bestämde sig för att inte skicka något lag, av ngn anledning som jag inte minns nu.
Alla har väl samma chans att komma in och träna, så jag ser inte riktigt problemet? Det vore jättetråkigt med en tävling där de flesta gör en dålig insats pga spända hästar.Men är det inte lite fusk att de får provhoppa hindren innan start? Ska det inte vara lite oväntat och utmanande för ekipagen?
Alla har väl samma chans att komma in och träna, så jag ser inte riktigt problemet? Det vore jättetråkigt med en tävling där de flesta gör en dålig insats pga spända hästar.
Jag tycker att det är lite trist att de börjar den här klassen så tidigt (inte bara för att jag behövde kräla upp ur sängen tidigare än jag hade velat ) - det lär ju vara stooor skillnad på skuggorna för de som startar senare i startfältet.