Elmia 13 vagn???

A

asmodeus

Finns det Någon här som kan upplysa mig om vilken sorts vagn detta är? Det ska vara en ponnyvagn och finns tydligen bara i begransad upplaga..

Mycket tacksam för hjälp!

MVH Asmo

Sv: Elmia 13 vagn???

13590666.htm

hittade denna bilden

ser ut som en amerikansk uppvisningvagn för hackney och andra gångartshästar.! Häftigt.

Den typen av vagn används mycket vid uppvisningar i bla Holland. Används även när man visar gångartshästar.
Har för mig att de kallas Buggy.

Åh tack som f-n för bilden! Min mamma har precis köpt en och ville veta mer om den. Det jag hitills fått reda på är att det är en småländsk smed som gjorde 13 st, limited edition alltså :-) Det ska bli kul att få se den när jag åker hem och hälsar på!! Spg ju tjusig ut ju. 4 hjuling och allt ;)

Den typen av vagn används mycket vid uppvisningar i bla Holland. Används även när man visar gångartshästar.
Har för mig att de kallas Buggy.
Jag har med sett den i Holland. Det stämmer att den heter "Buggy" eller "Buggi" Nått sånt iaf.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
612
Senast: Mli
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 075
Senast: super
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
643
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka