Elaggregat som löser ut jordfelsbrytaren??

bettysmatte

Trådstartare
Har inte använt mitt aggregat sedan tisdags, pga boxvila, men då funkade strömmen precis som vanligt. Idag när jag skulle stoppa i kontakten löste jordfelsbrytaren ut. Jag hade först gjort en liten hage-i-hagen som satt fast i det ordinarie staketet, så jag trodde att det kanske var det som var problemet. Provade att plocka bort det nya staketet, men det blev samma resultat. Är det då förmodligen aggregatet som är trasigt, eller finns det något annat som kan felas??

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 545
Senast: skuggi
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 379
Senast: pews1972
·
Ekonomi & Juridik Har i sommar ett elaggregat som slått ut vår TV, blir "pixlar" eller hur man säger. Finns el i hagen, så där fungerar det. Har haft det...
Svar
7
· Visningar
2 559
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 989
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila