Ekelundsritten

G

Gizoba

Jag har antecknat ner alla anmälningstider till de tävlingar jag tänkt rida och nu stod Ekelundsritten på tur.
Efter att ha kontrollerat att sista anmälningsdagen var 23 maj och skall bara kolla proppen så ser jag att man måste ha skickat in veterinär och startavgift innan den 14 maj??:confused:
Det är idag och jag har inte betalat in mej för anmälningstiden har inte gått ut.
Jag har aldrig varit med om att man skall betala innan anmälningen går ut då kan man väl lika gärna flytta sista dagen till 14 maj oxå eller?
Suck. Nu blir det till att betala efteranmälningsavgift då!
Är det flera tävlingar som kör med samma system eller är detta den enda?

Sv: Ekelundsritten

Om du går in på Simlångsdalens hemsida så ser du att de har ändrat sista datum för pengarna på kontot till den 27 maj.

Så du hinner utan att betala efteranmälningsavgift

Liknande trådar

Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 997
Senast: Egonson_
·
Dressyr Lägger den här på dressyr eftersom det är en dressyrtävling det handlar om, och dressyrtävlingar är ju lite speciellt eftersom det är...
Svar
0
· Visningar
783
Distans Jag är jättesugen på att prova starta distans i sommar, har varit groom några gånger och det verkar så kul! Funderar lite på träning...
Svar
2
· Visningar
2 689
Senast: mackan
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur