Eggersman cool mix

H

Harmonica

Någon som har använt sig av detta foder?
Och så hittar jag inga priser på Eggersmans hemsida..?
Någon som har lust att berätta lite?:)

Sv: Eggersman cool mix

Ges till en av hästarna i stallet. Har inte sett någon skillnad nu mot förrut då han inte fick krafft foder alls.
Kostade 155kr/säck om jag inte missminner mig.

Hej!
Min ena häst fodrar jag med E*Cool Mix. Funkar bra, han tycker jätte mycket om det, luktar väldigt gott också, lite menthol nästan. Jag betalar 155 kronor per säck.

Tack för era svar!:bow:

corno79:
Varför valde du detta foder? är hästen het eller någon annan anledning?
Det påstås ju funka bra på heta hästar...

Hur mycket är det i en säck då???? jag menar vad blir kilopriset???

Ja, han är väldigt het kan man säga. Eftersom han är pensionär och bara går i skogen så räcker det med Cool Mix för honom. Har provat andra sorter men jag tycker detta funkar bäst. En säck innehåller 20 kg.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
505
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
983
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 239
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 869
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar