Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ewa Mårgård 1a
Fannie Ericsson 2a
Maria Ericsson 3a
Helena Bonnevie 4
Oplac
Liv Burdett 5a BC
Jessica Holmberg
Caroline Franzén
Katarina Mungsgård
Gun Carlsson
Sedan är jag osäker på ordningen,
Ingrid Berg
Gunnel Lundström
Någon måste ni ha missat för när jag pratade med Liv igår sa hon att hon var 6. Jessica var 5 och sista placerade ekipage. De 6 första kom in med endast sekunder emellan sej och uppenbarligen var Kalle (El McDonald) då den som var fräschast av dessa 6 hästar.
Jag har varit med om flera tävlingar där BC gått till en häst strax utanför placeringar när de haft nästan lika eller samma ridtid som placerade ekipage.
Jag har även varit med om att det bestämts att inte dela ut BC alls om ingen häst motsvarar priset.
Är det någon som har kort från Edsbyritten så skicka gärna till mig, skulle vara roligt att se lite från slingorna. Jag var ju bara på tävlingscentrum hela dagen.
MVH Lina
Hejsan!.. Skulle vara jätteroligt om ni som tog kort på oss tävlande.. hade några bilder på Sven och mig.. på klass 1 80km..
Om ni kunde skicka kort på min mail.. glundstroem@spray.se
Hoppas!!!!.. *ler*..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.