Nej,men det är ingen panik!
Jag gillar "Skatan" eller Lady Quake som är rätta namnet! Hon är genomsnäll i stallet, t.ex borsta, sela och köra ut är hon hur LUGN och fin som helst. Inga problem, men däremot har hon ju som sagt REVIR,,,Hennes morbror Mr Spender är ju likadan, om man bortser hans tänder..
Han kan hugga en, men väldigt trevlig att sköta, köra, och lätt i alla sätt, men i hagen har ju jag blivit förvarnad att inte vända mej om och gå när man vet att han finns bakom..Har aldrig hänt mej, han gick istället jämte mej och var hur snäll som helst. Fått höra av en bekant att han är något reserverad mot MÄN...
Mkt revir på denna stam....Mkt knepig släkt...
Denna hingst, han heter King Oscar S.O. en mkt trevlig prick, helt underbar. Ser ut som ett välryktat RUSS, liten mörkbrun med underbar man. Liten är han, men jag föredrar faktiskt små hästar, på något sätt är de mindre sönderkörda...
Det har ingen betydelse, antar jag beroende på hur de växer o så..
Oscar är ju trevlig i psyket, och hans syster (ej samma pappa) är något hetare.
Jag tycker faktiskt inte att det är något större fel på Earthquake !!
Han har också många avkommor med bra psyke när det gäller hanteringen, körningen o så vidare.
Jag TROR mer att detta med att stoet som har revir i hagen är mest ett släktdrag från mammans sida.
Hörde att mamman var likadan, fast något bättre. En sur märr iaf.
//Carolrita