Dyón tygel

F

Fhanny

vart på internet kan man få tag på de här tyglarna? har letet överallt men hittar inte..

05230236_1.jpg

Sv: Dyón tygel

Jag köpte mina när jag var i tyskland men det är ingen skön tygel att rida med tycker jag!..när man hoppar är dom hemska...det är min personliga åsikt men var man får tag på dom i sverige vet jag ej.

okej, såg att jag la in "fel" tygel. det är denna jag vill ha:
05230237_1.jpg

Jag har beställt ungefär såna där Dyon tyglar, fast till det anatomiska tränset.
Alla affärer med Equalitylines sortiment kan ta hem dem. Min affär hade inga och Eql hade inga på lager så det kunde dröja några månader sa de, men de kommer väl snart :)

okej, jag har typ den närmsata affären 10 mil bort så det skulle ju vara ganska skönt om det fanns på internet :p

Jag tror de är dem smala, en stallkompis har dem och de är mkt smalare än mina gummityglar iaf.
Men ring och fråga affären så får du ju veta säkert ;)

fråga skara.. jag har likadana fast gummityglar som jag köpte av dom.. :)

jag köpte mina på bordrocks, kolla med dem! Om de inte finns på nätet så finns de iaf i butiken och då skickar de gärna :)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
401
Senast: Lavinia
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: MiniLi
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 239

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka