Dyggur KM 30-31/8?

Osterang

Trådstartare
Vilka ska delta där?
Jag ska ställa upp i F1 med Vidar. Ganska nervös eftersom det är min första femgång med honom. Det kan antingen gå skitbra eller helt åt skogen, men jag ville ställa upp i öppen klass för ifall det går bra så kanske vi kan kvala till A-klass. Nu har jag knappt tränat pass med Vidar, men sista gångerna jag har lagt honom (i ridhus med hjälp av tränare) så har han fått lite sug framåt :)
Jag har bara en liten fråga, på startlistorna står jag under kategorin uttagning Klass A, F1, betyder det att man kan kvala till A-klass eller har jag råkat anmäla mej till en högre klass än jag har uppnåt? Ursäkta min dumma fråga, men jag har aldrig ställt upp i det här förrut och inser nu att jag kanske skulle ha börjat med F3 :}

Sv: Dyggur KM 30-31/8?

Jag ska inte tävla men åka upp och fota hela kalaset, så om det är någon som ni vill se bilder på fotar jag gärna lite extra och sen lägger upp här :D sen kommer dem hamna på Dyggurs hemsida också...

Skulle tro att du anmält dig fel.Du får ju inte rida A klass innan du kvalat in till A klass.
Men vet du inte vilken klass(c/b/a) du anmält dig till?:confused:

F1 är A-klass. F2 är B/C-klass.
Har du anmält dig till F1 utan att ha kvalat så har du gjort fel. Bäst att ta kontakt med den på klubben som tar emot anmälningarna och höra hur du ska göra.

Vilka ska delta där?
Jag ska ställa upp i F1 med Vidar. Ganska nervös eftersom det är min första femgång med honom. Det kan antingen gå skitbra eller helt åt skogen, men jag ville ställa upp i öppen klass för ifall det går bra så kanske vi kan kvala till A-klass. Nu har jag knappt tränat pass med Vidar, men sista gångerna jag har lagt honom (i ridhus med hjälp av tränare) så har han fått lite sug framåt :)
Jag har bara en liten fråga, på startlistorna står jag under kategorin uttagning Klass A, F1, betyder det att man kan kvala till A-klass eller har jag råkat anmäla mej till en högre klass än jag har uppnåt? Ursäkta min dumma fråga, men jag har aldrig ställt upp i det här förrut och inser nu att jag kanske skulle ha börjat med F3 :}

Kul med femgång! Då får man hålla tummarna för min Svalurs halvfarbror.
Lycka till!

Kul med femgång! Då får man hålla tummarna för min Svalurs halvfarbror.
Lycka till!
Halvfarbror?

Ja, och nu har jag ändrat så jag får tävla F3 ist, men det hade ändå inte spelat någon roll sa de.. Men jag känner inte för att tävla mot A-klass-hästar :angel:

Halvfarbror?

Ja, och nu har jag ändrat så jag får tävla F3 ist, men det hade ändå inte spelat någon roll sa de.. Men jag känner inte för att tävla mot A-klass-hästar :angel:

Min hästs pappa är Vidars halvbror har jag tagit reda på.

Jag hade velat tävla men eftersom jag jobbar varannan (jäkla!) helg så innfaller naturligtvis just dom helgerna med alla tävlingar jag vill åka på :mad: lycka till ni som ska tävla!

Jag ska inte tävla den i år, hade gärna velat, men nu blev det inte så...men ska dit och heja på min kompis och ev. ta lite bilder! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka