Bukefalos 28 år!

Dvärgspets hjälp!! :)

M

mariaaa

hej allihopa,

är på jakt efter en bra dvärgspets/pomeranian uppfödare, så är det någon som har något bra tips? Bor i stockholm, men letar gärna på andra ställen också då det inte verkar krylla av dom på nätet! ;)

har ni några andra bra tips när det gäller den hunden så skriv gärna, tips på uppfostring, vad man ska titta efter hos rasen, om det är några speciella sjukdomar osv.

är just nu i planering inför hundköpet men vill ha så mycket kött på benen som möjligt innan jag bestämmer mig för att köpa. kontakten med uppfödaren är prio ett att det ska fungera och att jag och dom känner att det är rätt!! :laugh:

har kikat runt o letat info osv ett tag nu, och hunden känns så rätt för mig och så är den så fin! :)

:bump:

ha de gött,
maria
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 748
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 655
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 852
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 013
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp