Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De jag sett har väl inte varit så "enkla" om man säger så, ganska vassa i humöret. Men det har varit löphästar i full kondition iofs. Det har varit en del diskussioner om D.T och hans avkommor förut här på Buke.
Okej...Håller på att kolla på en häst efter honom, men den e verkligen jätte trevlig huvudet och hoppar kanon, Han har endast gått några löp men har nu blivit omskolad till hopphäst...meningen är att jag ska ha honom till FT. Vet du om den har några avkommor inom FT?
Jag har också hört mycket om att de ska vara rätt skarpa i huvudet, min är dock inte värre än nåt annat sto, hon har åsikter och man får be om saker. I övrigt så är hon hur stabil som helst, min 2åriga lillebror har suttit på henne. Hon är en kalasbra nybörjar häst.
Min har kanon FT stam och jag avlar på henne med den inriktningen, vad har din häst för stam på mammans sida?
Jag har en 6-åring valack efter DT. Han är numera hopphäst och hoppar kanon. Han kan ha mycket idéer om saker och ting men framför allt vill han alltid göra sitt bästa. Jag köpte honom när han var 4 och det kunde hända då att han verkligen sa TILT i huvudet på honom vid ridning. Det verkar dock ha försvunnit med åren. Han är i övrigt alltid en väldigt cool kille.
Inga jag känner till så men...Kul att höra lite hur era hästar e åxå efter Duty time xx har bara ridit den här 2 ggr men han e verkligen jätte mysig å snäll...å väldigt snäll att hantera! Klart han e lite små het å så vid hoppning,...men annars cool lugn...
Hästnyheter Ridsporten i Sverige står inför en ekonomisk kris. Ökade kostnader för foder, el, stallströ och veterinärvård har satt ridklubbarna i en...
Juridik & Ekonomi Har redan betalat in 46k innan 13 februari för att slippa betala ränta för det. Jag hör till dem som hellre ser att jag får kvarskatt än...
Hästhantering Vi har lekt med tanken på ett flexikoppel 😂 men det var inte ett helt realistiskt förslag. Metspö har också kommit på tal, alltså sådant...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.