K

Kimz0r

Jag var på Överskottslagret idag och hittade där en ihopfällbar canvasbur som var nästan gratis. Jättebra att ha med på utställningar så slipper man kånka omkring på bilburen. Går ju även att ha hemma eller när man åker bort på besök, så har han sitt alldeles egna lilla krypin.

Valpis var jättenyfiken när jag plockade upp buren. Ställde den inne på kontoret till att börja med; han vill ju så gärna vara där alla andra är. Så somnar han. På golvet framför buren. Morr!

(Jag stoppade senare in honom i buren och han fann sig till rätta ganska omgående, men han flyttade sig snart igen och somnade under skrivbordet.)

dumhund.jpg

Sv: Dum hund!

Tacksam typ det där! ::angel:

Har en sån hemma också, matte köper en ny "rolig" leksak.. Trodde jag! Valpis struntar i den och går och äter på mattes gamla strumpa istället, den är mycket godare! :rofl:

Har förresten en precis likadan bur också.. Den kan gå an när man är på utsällning men är man hemma så tänker inte fröken sätta sin tas i den.. :rofl:

På utställningen kommer han bli så illa tvungen :devil: för han kan vara ganska jobbig att ha att göra med när han bara är i koppel. ;)

Jag har också en tygbur, den är jättebra :) Men dum som jag var köpte jag en lite för stor så jag orkar aldrig kånka runt på den, nu har den stått på vinden ett år :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka