Du som beställt showoutfits

alazzi

Trådstartare
Blev det bra? Jag letar på nätet nu och hittar inget som jag verkligen gillar. Men det känns vanskligt att lägga in en beställning på en egendesign...tänk om det bara känns totalfel när man tar plagget på sig:crazy::cry: Jag är inte toksmal:angel: och de kläder som finns färdiga tycks bara finnas för modellkroppar. Så, om man nu inte kan ha storlek 34 :rofl: var hittar man snygga kläder som inte består av asymmetriska mönster i knallfärger? Jag vill inte ha svart, det dör jag i om det blir varmare än 20 grader.

Har givetvis kollat "de stora" märkena på nätet men just nu tycks modet inte passa en fet kvinna på 50...(letar efter plustecknet men jag hittar det inte på detta tangetbord, tyskt som jag har bytt till svenskt)

Sv: Du som beställt showoutfits

har en bra på ebay som jag har köpt från flera gånger,
visst finns det med mycket färg men oxå enfärgat,
pris från 45$ & uppåt, har varit mycket nöjd.
Kan pm när jag är hemma igen för länkt till sidan.

Varför finns det inte stilrådgivare inom western? Vi lägger ju ner åtskilliga summor på våra kläder och på hästens utrustning. Slippa välja "Fel" kan ju vara värt en del tycker jag. Tyärr så ser man ju ibland folk på tävling där man undrar om de inte äger en spegel...Kanske tycker folk samma om min outfit men jag är villig att ta emot stilråd och konkreta råd. Det är svårt att råda sig själv så ett par utomståendes råd är viktigt. Man blir lätt hemmablind.

P1040042.JPG

Hobby Horse

P1040277.JPG

köpt begagnat på Ebay

Men herre gud det ser väl bra ut?
En figursydd blus om du är lite stor är ju bra bättre en skjorta som pösar sig.Tycker det ser jätte bra ut!

Men herre gud det ser väl bra ut?
En figursydd blus om du är lite stor är ju bra bättre en skjorta som pösar sig.Tycker det ser jätte bra ut!

Tack! Jag har nog ganska dåligt självförtroende när det gäller min tävlingsutrustning. Det är så svårt att veta vad som fungerar till häst. Men jag behöver något nytt till nästa säsong. Den lila outfiten har jag haft 2 säsonger nu. Och den gulsvarta hade ju givetvis en medtävlare också köpt. Så den blev inte använd så många gånger. Det kändes så trist att ha exakt samma kläder som någon annan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka