J
Jaba
Har nu kommi tunderfull med, Tror jag, varför hästen inte äter och har tappat matlusten. HOn dricker frukansvärt dåligt.
JAg var i kontakt med en vet angående hennes dåliga matlust som givevis frågade hur mycket hon drack. DÅ jag har vattenkopp så visste jag ju inte det men vattnar nu md hink. Och gisses, så lite som hon smuttar i sig trodde jag i all världen inte att det var.
Det har dock inte gått så långt att hon börjat blivit uttorkad (nypit i huden)
Jag har provat med betforvatten och äppeldryck var för sig och allt i samma men hon vill inte!
JAG har provat att ha hö i.
Till på köpet åt hon inte upp betforen i morse, troligtvis pga min labborering.
Tipps?
Snacka om att ha två helt olika hästar. Ena 350-400 kg tung äter allt, dricker enorma mängder o pinkar därefter medans denna dam på 600 kg äter som en kratta och dricker väldigt dåligt.
Vill någon byta?
JAg var i kontakt med en vet angående hennes dåliga matlust som givevis frågade hur mycket hon drack. DÅ jag har vattenkopp så visste jag ju inte det men vattnar nu md hink. Och gisses, så lite som hon smuttar i sig trodde jag i all världen inte att det var.
Det har dock inte gått så långt att hon börjat blivit uttorkad (nypit i huden)
Jag har provat med betforvatten och äppeldryck var för sig och allt i samma men hon vill inte!
JAG har provat att ha hö i.
Till på köpet åt hon inte upp betforen i morse, troligtvis pga min labborering.
Tipps?
Snacka om att ha två helt olika hästar. Ena 350-400 kg tung äter allt, dricker enorma mängder o pinkar därefter medans denna dam på 600 kg äter som en kratta och dricker väldigt dåligt.
Vill någon byta?