Dressyruppsättning

Gyllene

Trådstartare
Hej! I helgen debuterar jag dressyr med min nya ponny, och det ska bli suuuperkul!
Det ända jag funderar över är hur jag ska ha mitt hår. Det är bara en Lc, så det är ju på en hyfsat låg nivå. Är det okej att bara ha håret i en fläta? Mitt hår är nämligen aningen för kort för att kunna göra en bulle utav det, men för långt för att klämma in under hjälmen:crazy:

Gör en fläta och vik upp den som en knopp! Ser väldigt prydligt ut. Men bara vanlig fläta som den är funkar fint

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har en ponny som jag haft ungefär ett halvår, köpt som främst hopponny och för att starta lite dressyr samt fälttävlan. Ponnyn har gått...
Svar
5
· Visningar
1 432
Senast: Sryoqwe
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 743
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar