Dressyrträns

bambi82

Trådstartare
Tänkte köpa ett nytt träns till fullblodspållan att ha vid dressyrträning (och förhoppningsvis snart tävling) Hon har en brun stübben tristan DL, så tränset ska vara brunt och med vitt foder hade jag tänkt mig.
Vill helst inte betala mer än 1500 men känns det helt rätt kan jag ge upp till 2000 iaf. Just nu lutar det nog åt att det blir ett stübben diana men jag vill gärna ha förslag på andra snygga träns skriv gärna med pris oxå¨och nå¨n hemsida där de finns med. :bow:

Sv: Dressyrträns

Passier, Hubertus och Frank Baines har snygga träns. Vet dock inte om de finns exakt i de utföranden du har tänkt dig. Men på www.hastshoppen.se finns i alla fall FB tränset.
Tror att det finns i brunt samt svart med vit fodring.

Hubertus har snygga träns och jag vet att Henrikssons Ridsport har nya modeller på ingång eftersom jag besökte deras butik i går. Så hör med dom! Kan även påpeka att om du nu skulle vara intresserad av Hubertus Classic tränset som står med på dera hemsida www.henrikssonsridsport.se så är detta Tyvärrr(!) slutsålt. :( Dock så är det ingen vit fodring på dom.

Passierträns finns på www.calevo.com, funderar själv på ett sådant. Av modellen Aries.

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Hej! Det är så att jag har en Stübben Tristan DL dressyrsadel. Mörkbrun (Den är antikbrun om ni förstår vad jag menar då?). Men nu är...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: Pussmule
·
Utrustning Jag har en ganska klar bild av ett träns jag vill ha, men jag kan inte hitta det... :meh: Det ska vara ett brunt pullarträns, gärna åt...
Svar
10
· Visningar
1 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Shettistråden del II
  • Ridbyxor
Tillbaka