Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Biggles kanske? Väntar föl efetr honom i år på sto som tidigare lämnat 154cm's avkommor just pga hans förmodade storleksförvärvning...
Vi väntar med spänning vad detta månde bliva
Cortez??dubbeltalang men har inte stenkoll på hur han exteriört nedärver men det torde ju inte vara dåligt med alla sina fina avkommor och han har ju en arvbarhet på ca 6,5 cm i mankhöjd (ökning)
Bara ett förslag...vad är det för sto?
Jag har inget sto ännu
Men min valack kommer att tas bort det närmaste och då kommer jag att skaffa ett sto att betäcka. Därav min brist på svar. Cortez är jag tveksam till just att han bara finns på fryst.
Så jag får se lite närmare när jag hittat ett sto
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.