JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyren klar – en svensk kvar på topp tio
Moderator
Hästnyheter
Jessica von Bredow-Werndl tar bebispaus med flaggan i topp. När senaste rankningspoängen räknats ihop är den tyska världscupvinnaren...
Hästnyheter
Patrik Kittel och Deja har klivit ytterligare ett steg uppåt på världsrankingen. Nu tillhör dressyrekipaget ett av världens tio bästa...
Hästnyheter
Fyra svenskar bland de 100 bästa med Louise Svensson Jähde i topp på plats 34. Så ser resultatet ut för de svenska fälttävlansryttarna...
Hästnyheter
Hoppryttaren Helena Persson var svensk EM-reserv på plats i Göteborg. Det blev ingen plats för henne i svenska laget, men hon och Bonzai...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 570
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 786
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 548
Djur
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Ring Gränsbo och fråga vilken typ av sto Newton passar med, så får du kanske lite mer (om än såklart putsad sanning) om vad han ger? Jag...
Murray
11 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 936
Avel
Bekymmer bomlös sadel
Utrustning Hej!
Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Vårsol
40 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag uppfattade det som att du inte tyckte det var relevant hur hästen betedde sig under kontrollen?
Att det inte beaktas idag, det vet...
Fiador
56 minuter sedan
Svar: 265
Visningar: 13 868
Grenar