Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Först - det var en jäkligt fin ponny! Du har inga nyare bilder?
Håller med de som avrått från Weltmeyer. Visst, det är en fin hingst men jag tycker personligen att avkommorna visat alldeles för lite..
Tycker precis som sthlm23 att Florenstan är hingsten
Håller med!
Trodde Weltmayer var känd för att ge en bra ridbarhet...
Dock kanske inte hästar m. de lättaste och flashigaste rörelserna.
(Skulle själv iof. aldrig betäcka med honom.)
Skulle rekommendera en hingst som står i sverige. Det är ganska dyrt att ta en hingst med import sperma som Weltmayer och Rubinstein. Kanske Rubignon om du vill ha rubensteinblod. En hingst som jag tyckte om i år var Smashing Hit. Långbent och snygg. Florestanblod är ju inte dumt det heller
En annan snygg hingst men med svensk stam är Black Coffe.
Juridik & Ekonomi Jag skulle själv behöva några tips. Jag har en hög andel globala fonder, dvs. mycket USA. Av flera skäl skulle jag vilja minska på dem...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.