Dressyr problem

N

nyffen

Jag har ett problem när jag rideer.
Min ben far bak..
Hur ändrara man på det? :crazy:
Kan inte lägga in bild vet int hur man gör.

Sv: Dressyr problem

Angående bilden kan du läsa om det under hjälp tror jag.
vet inte om jag får skriva ut det här.
Lite svårt när man inte ser hur du sitter annars. läs om hur man lägger upp en bild, så ska jag se om jag kan "hjälpa" till.

Såg en tjej som hade samma problem en gång, då band ridläraren fast stiglädrena med ett balsnöre i sadelgjorden... vet inte om det funkar men kanske värt att testa...

såg en tjej som hade samma problem som du, då band ridläraren fast stiglädrena med ett balsnöre i sadelgjorden.. vet inte om det funkar men värt att testa kanske...

Oftast sitter ju inte problemet i benen, utan i en annan del av kroppen.
För mig satt det i bäckenet, när jag skjuter fram det äker skänklarna fram automatiskt :)

Ja, bättre att försöka hitta grundproblemet, kan vara allt från att en annan del av kroppen inte är rätt till att sadeln inte passar... :)

JAg fattar inte hur man lägger in en bild men jag har fått hjälp av min ridlärarenu

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
970
Senast: ako
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
474
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama