Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I feel you Går omkring med en konstant ångestkänsla i magen och även om det är annat i livet som bidrar till den tror jag fölstressen är en stor del. Önskade jag kunde vara lite mer chill, och det kanske jag skulle vara om det inte var första gången.. Eller så är min personlighet inte kompatibel med avelMan hinner tänka en miljon tankar under den här tiden och innan har jag inte funderat så mycket på de men nu när de börjar dra ihop sig Kan man bevaka henne 24/7 typ .. Sätta kameran på henne kanske Förstår inte ens varför man utsätter sig för de här
Åh så spännande! Inatt blir det!! Precis likadan skala på min refraktometer som igår visade bara på 16, så vi har som sagt en bra bit kvar.Mjölken droppar och jag lyckades få ut henne en vända förut så hon är fortfarande ute. Irriterad på magen, sjukt irriterad på shettisen men accepterar att hon är där iaf.
Visa bifogad fil 68632
Skönt att Mamma häst tar de med ro. Kämpa på till slut så brukar de fatta vinken om man hjälper dem lite på traven med att hitta spenen! Man får vara envis, Majsan hjälpte vi första 6 timmarna med att tutta men de gick ju bra till slut så fatta hon grejen23.10 gick vattnet och ut kom en stort brunt stoföl. Så otroligt fin
Jag gissar att hon blir skimmel?
Allt gick superbra, Miraz var jätte duktig och lugn.
Bebis har busat, bajsat men inte nappat tag i spenarna, bara slickar där.
Så jag har iaf fått i henne 1 1/2dl med mjölk själv plus foalguardpasta.
Lever i hoppet att hon ska fatta sugtekniken inom kort för hon fattar den iaf när man ger henne själv. Även suger på fingrarna.
Visa bifogad fil 68650
TackSkönt att Mamma häst tar de med ro. Kämpa på till slut så brukar de fatta vinken om man hjälper dem lite på traven med att hitta spenen! Man får vara envis, Majsan hjälpte vi första 6 timmarna med att tutta men de gick ju bra till slut så fatta hon grejen
Förresten, hur ofta och hur mycket ska man försöka få i dom när man nappar själv?Skönt att Mamma häst tar de med ro. Kämpa på till slut så brukar de fatta vinken om man hjälper dem lite på traven med att hitta spenen! Man får vara envis, Majsan hjälpte vi första 6 timmarna med att tutta men de gick ju bra till slut så fatta hon grejen
23.10 gick vattnet och ut kom en stort brunt stoföl. Så otroligt fin
Jag gissar att hon blir skimmel?
Allt gick superbra, Miraz var jätte duktig och lugn.
Bebis har busat, bajsat men inte nappat tag i spenarna, bara slickar där.
Så jag har iaf fått i henne 1 1/2dl med mjölk själv plus foalguardpasta.
Lever i hoppet att hon ska fatta sugtekniken inom kort för hon fattar den iaf när man ger henne själv. Även suger på fingrarna.
Visa bifogad fil 68650
Vi hjälpte henne dit så fort hon visade intresse Stackars husse var uppe en gång i timmen typ första halva dygnet.Förresten, hur ofta och hur mycket ska man försöka få i dom när man nappar själv?
TackVi hjälpte henne dit så fort hon visade intresse Stackars husse var uppe en gång i timmen typ första halva dygnet.
Tack
Nu fick vi henne och suga själv på spenen Så himla skönt!
Om en timma ska hon ha sista pastan sen får jag sova lite kanske också, om man kan sluta kolla på kameran!