Dogo argentino..nu har jag sett en

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Nossan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 078
N

Nossan

det var på Djursjukhust i Skara. Den var så stor och vacker och vit med litet svarta proicakr tror jag på huvet och sen skär om nosen, vilka tänder, vilka muskler, oj! man blev faktiskt (be)tagen. Men inget för mej (jag och min golden satt och titttade beundrande)

Mmmm...visst är de vackra! :love:

Fast jag kommer inte att våga skaffa nån hund av den typen förrän den här kamphundshysterin har lagt sig bland allmänheten. Annars får man bara gå runt och bevisa en massa saker som hundägare hela tiden, det är jobbigt.

Men visst är de underbart vackra hundar! :d

Jag tycker att dogo argentino är bland de finaste hundar som finns... så muskulösa och starka... ska skaffa en sån, men jag vill ha lite mer erfarenhet av hundar innan jag gör det.. har en nu, men det är min första (en irländare)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 001
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
3 021
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 567
Senast: Urigurien
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där... 2
Svar
28
· Visningar
3 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka