Djursholm Invitational

P

pialotta

har just kommit hem från veckans häftigaste tävling. Alla ryttarna var där, det var härligt att slippa se dem på tv.
Peter Ericsson vann 150hoppningen grandiost

Intressant var att det var så stor skillnad i säkerhet mellan juniorerna och young riders, många juniorer som rev eller fick stopp i 130hopp medan det var väldigt få young riders i 140 som klantade till det. Och sen seniorerna i 150, det var njutning.

Sv: Djursholm Invitational

=) Jag var funktionär, hade det urroligt, satt i collectingring i nästan alla klasserna, men lyckades se de sista 4 i omhoppningen i 1,50. Peter Erikssons hästskötare är världen trevligaste! Även Roffes hästskötare va urtrevlig.
Jag fick även prata lite med min "idol" Roffe!
Gud va KUL jag hade igår! :D:D *supergald*

enligt resultaten var väl inte juniorerna så dåliga eller? jag såg ju inget så ska inte uttala mig egentligen kanske =) men verkligen skoj med sånna tävlingar. hur mycket premier är det i klasserna?? är det något annat speciellt varför alla storryttare kommer? lite nyfiken.

närå, inga dåliga juniorer, tvärtom. Men det var inte många dubbelnollor och hästarna fick rädda situationer ibland, youngriders hade mer koll, men det är ju självklart, mer rutin= större koll.
Stora prispengar lockade.

pooky, det låter som att du hade världens kväll! Grattis - och tack för fina tävlingar!

Ja! Jag hade en superkul kväll! Kallt var det, och stod upp nästan hela tiden. Men det var såå kul! :D :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka