Djävulsklo

Jag har handlat från Örtagården Salsta och har även hittat det flytande på flaska på Naturnära i Göteborg. Prismässigt har jag dock ingen koll :)
 
Googla. Det kan bero på hur mycket man beställer. Vissa ställen tar betalt för vikten i frakt och då blir det dyrare fast kilopriset är billigare. Men det finns en del att välja på. Så som sagt googla och jämför.
 
Jämför också rekommenderad mängd du ska ge. Endel spär ut sådant något enormt och då ser det billigt ut fast det egentligen är dyrt/kilo verksamt ämne.
 
Jag har köpt på equiterapi i Göteborg. Sist köpte jag ett annat medel som heter Boswellia. Fungerar likadant som djävulsklo men är dessutom mer snabbverkande.
 

Liknande trådar

Hästvård Vilket är det mest prisvärda/ bästa kylande linimentet på marknaden? Eller är de lika varandra?😊 Jag skulle vilja ha ett kylande...
Svar
2
· Visningar
263
Senast: Grazing
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
720
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 744
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
918

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hur akut är det med verkning?
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp