Distanssymposiet

Sv: Distanssymposiet

Jag var bara där i går kväll, så nån annan får väl rapportera från föreläsningarna.
Jag tror det var ca 110 personer på middagen. Klart godkänt. Arrangemang och servering var toppen. Maten okey, men jag vart inte mätt, och jag som aldrig brukar orka äta upp.

Ingrid Boström tog givetvis hem de flesta priserna, typ 10 st.

Elisabeths Havrekaka gick till Enar Jonasson. Jättekul, för han gör verkligen mycket för distansen, inte bara i Värmland.
Wallmans Hinknissepris gick till Team Gunilla Carlsson. Hon dansade fram och mottog priset. Roligt!
Alla domarna sjöng (?) en sång om att vara domare. Det var kul att alla bjöd på sig själva.
Turbo Stars vandringpokal till "lovande ekipage" gick till Ebba Boberg.
Hon var inte där, så jag fick hämta jättebucklan.
Sen var det ju mängder med 1000 km utdelningar osv. Det kändes som om halva salongen var uppe och hämtade pris.
Sen var det ju dans osv. Musiken var så hög så att det inte gick att föra ett vettigt samtal. Tråkigt tycker jag, som inte vill dansa, utan hellre prata lite med folk.
Så vi drog hemåt ganska tidigt.

Hej
Det var första året som vi var dit men det var en jätte bra gala. Står eloge till Gitz mfl som har gjort allt jobb! :bump: Intressanta föreläsningar och bra ordnad middag på kvällen.

Till CK : Hade du ätit upp HELA förrätten kanske du blivit mätt :rofl:

Min högst amatörmässiga gissning var att laxen var gravad, och då får det vara.

Men allvarligt, är det inte nån som kan berätta nåt om nån av föreläsningarna?
Gärna mer ingående än att allt var toppen.

* KL*

Jag är oxå intresserad av att veta lite mer ingående. Gärna vad folk tyckte om " hovslagar" föreläsningen. Jag har själv varit på plats på deras klinik & fått följa en filmning & verkning/ skoning efter det. Så jag har min uppfattning klar, men skulle vara intressant att höra vad andra tyckte.

* KL*

Jag är oxå intresserad av att veta lite mer ingående. Gärna vad folk tyckte om " hovslagar" föreläsningen. Jag har själv varit på plats på deras klinik & fått följa en filmning & verkning/ skoning efter det. Så jag har min uppfattning klar, men skulle vara intressant att höra vad andra tyckte.
Vad tycker du själv om den föreläsningen?;)

Jag var inte på symposiet, så jag vet inte hur föreläsningen var. Därför frågade jag:-).

Det jag såg när jag var på deras klinik var mkt intressant.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann mötte media med gråten i halsen strax efter att han åkt av King Edward i den individuella OS-finalen. Idag har han...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Carl Hedin delar med sig av hur positiv förstärkning med röst och belöning kan skapa en tryggare och starkare relation till hästen. Han...
Svar
0
· Visningar
46
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 294
Senast: Elo
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur