Distansritt för Karlstadsbo?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Mannie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 189
M

Mannie

Hej!
Nykomling här som tycker att det verkar jätte kul med distansritt.
Skulle uppskatta tips ang. närliggande (Karlstad) träningsmöjligheter, klubbar, utrustnings inköp även andra intresserade, etc.
Tackar för alla svar!

Ho, ho! Ho, ho!
Vart rider ni som bor i län, i och runtomkring Värmlands län? Ingen som har ngr erfarenheter att dela med sig av??
Jenny :bow:

Nämen tjena,

Har personligen ingen koll på distans, men jag har bekanta som rider i värmlandstrakten. skicka ett pm så får du kontaktinfo. :) Men det borde ju finnas fler på detta formidabla forum som kan hjälpa till ;)

Kom igen nu!, ni som vet lite kan väl hjäpa en som vill lära sig.

Filipstadsbygdens Ridsällskap har många aktiva distansryttare. Där anordnas även träningsritter mm.
Du kan kolla deras hemsida för mer information.

Filipstadsritten går av stapeln 3 juli. Prop hittar Du här .

Lycka till!

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 210
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: valy
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
625
Senast: cowgirl81
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 453
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka