Distansgalan 2012

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Är det bestämt när och var denna kommer hållas?
Kan man någonstans hitta kontaktuppgifter till arrangören?
Har googlat men inte hittat..

Sv: Distansgalan 2012

Åh vad härligt att ni frågar! Jag skall försöka kopiera in det jag skrivit och som jag skall dela ut på arrangörsmötet till helgen.

DISTANSGALAN 2012
Sämsholms ryttarförening inbjuder till en härlig helg
10-11 mars 2012
På hotell Gyllene Kärven i Herrljunga

Hotellet ligger vägg i vägg med järnvägsstationen. Alltså utmärkta kommunikationer från hela landet! Temat för årets gala kommer att vara SÄKERHET. Galan öppnas lördag middag av säkerhetsansvarig på ridsportsförbundet Ulf Wilken, vi kommer att få en kurs i Första Hjälpen, tillverkarna av de allra senaste säkerhetsvästarna och hjälmarna kommer att vara på plats för demonstration och försäljning. Detta är vad som är bokat än så länge. Det kommer fler intressanta punkter. Vi hoppas vi får en givande debatt kring distansens egna säkerhetsfrågor tex på våra tävlingsplatser.
Givetvis kommer också trevliga saker att hända mellan de allvarliga!
Ni kommer att kunna boka lite olika alternativ när det gäller boende och mat. I början av nästa år kommer paketet att vara klart. Vi vet redan nu att det kommer att finnas ett lågbudget-alternativ med boende i en skola ett stenkast från hotellet, för 50:-, man får då ta med egen madrass och sängkläder.
Som sagt programmet är inte helt klart, har du synpunkter så hör av dig!
liliantanneby@hotmail.com

Liknande trådar

Fordon Jag kommer på en huvudled och cyklar. Ska svänga vänster och tar mig då till mitten av vägen då jag inte har någon bil bakom. Gör...
2
Svar
22
· Visningar
1 413
Senast: lingonben
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
564
Senast: tott
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Svartkatt
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 298
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar