Distans-ridbyxor?

Liten

Trådstartare
Läste på en tråd att det finns distansbyxor, fick en länk och hittade vad det är för nå't :) . verkar mycket skönare att rida långt i varmt väder i än vanliga ridbyxor (speciellt som jag bara äger helskodda..). men, det stora men:et - de kostade ca 600-700kr..det är ca 200kr mer än mina helskodda ridbyxor av bra kvalitét kostar :crazy: :o . och jag lär få betala själv (om jag inte har tur och kan få ett par i julklapp :angel: ..hihi) ..hm.. finns de att få tag i billigare (ej beg.) ??

Sv: Distans-ridbyxor?

Klarar man sig utan stoppningen i baken och vid knäna så finns det många brallor att välja på i sportaffärerna. Löpartights t ex.

vad bra :) i fall nu kassan skulle tryta nä dte behövs.. :angel: man vet ju aldrig - det är så mycket man behöver :crazy: ;) .

mina är superbra, kostar ca 500kr/st... har haft ett par av dem i 4 år, använde nästan bara dme tills de blev för korta, nu har syrran dem och de är fortfarande hela ... :angel:
(nu har jag 2-3 par av samma modell, funkar superbra och de är ju inte superdyra så man har råd att köpa ett par nya ibland, okm dt behövs..)

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Utrustning Skulle handla ridbyxor idag, stack iväg till granngården butiken i uppsala. Hittade först 2 par mountinhorse byxor som såg helt okej ut...
Svar
12
· Visningar
1 583
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 408
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst