Dipbrow pomade, nyans?

Miingla

Trådstartare
Tänkte beställa hem men är osäker på vilken nyans jag ska ta, hjälp! :) Jag är blond, bleker slingor men är i botten mörkblond med mörka bryn. I övrigt blek hudton, mer mot det kalla hållet men inte röd.

Jag tycker inte att jag passar i bryn som går i brunt, är mer ute efter en ”askig” nyans.
Tips? Det jag funderar på nu är Taupe eller ev Medium Brown (bara den inte är för brun).
 
Tänkte beställa hem men är osäker på vilken nyans jag ska ta, hjälp! :) Jag är blond, bleker slingor men är i botten mörkblond med mörka bryn. I övrigt blek hudton, mer mot det kalla hållet men inte röd.

Jag tycker inte att jag passar i bryn som går i brunt, är mer ute efter en ”askig” nyans.
Tips? Det jag funderar på nu är Taupe eller ev Medium Brown (bara den inte är för brun).

Jag köpte Taupe till en kompis som är hyfsat ljust blond med ljusa bryn och som vill ha lite moderat ögonbrynsfärg. Så har du mörka bryn hade jag tagit något mörkare.
Iaf om vi pratar om Anastacias Dip Brow Pomade.
Medium Brown tycker jag är rätt kall.
 
Jag köpte Taupe till en kompis som är hyfsat ljust blond med ljusa bryn och som vill ha lite moderat ögonbrynsfärg. Så har du mörka bryn hade jag tagit något mörkare.
Iaf om vi pratar om Anastacias Dip Brow Pomade.
Medium Brown tycker jag är rätt kall.

Tack! Jag är mest inne på den, det är namnet som skrämmer mig lite :p Brown.. men den ser inte så brun ut när jag försökt googla.
 
Tack! Jag är mest inne på den, det är namnet som skrämmer mig lite :p Brown.. men den ser inte så brun ut när jag försökt googla.

Jag har den som heter Chocolate och den är väldigt brun. Men jag är brunhårig och har den mest som lite extra täckning.
 
Tänkte beställa hem men är osäker på vilken nyans jag ska ta, hjälp! :) Jag är blond, bleker slingor men är i botten mörkblond med mörka bryn. I övrigt blek hudton, mer mot det kalla hållet men inte röd.

Jag tycker inte att jag passar i bryn som går i brunt, är mer ute efter en ”askig” nyans.
Tips? Det jag funderar på nu är Taupe eller ev Medium Brown (bara den inte är för brun).
Har de inte en som heter just Ash Brown? Det är så lätt att bruna nyanser går i en för varm nyans, så skulle utifrån dina preferenser valt den eller Taupe :)
 
Jag skulle nog också ha satsat på taupe om den inte känns alldeles för ljus eller någon som kanske är mörkare såsom ash brown. Jag har dark brown nu till typ mörkblont hår och den matchar ju inte håret, även om den är närmast mina bryn. Då vill jag ju i och för sig åt kontrasten mörka bryn/ljusare hår och funderar på att köpa ebony eftersom jag just färgat brynen svarta och inte vågar köra deras granite fullt ut. :D
 
Välj taupe, den har en bra askig nyans som är fin till blont hår. Fördelen med pomaden är att du kan välja intensitet i färgen så du kan ju få den både åt det ljusare hållet och det mörkare. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp