Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag nu ska åka iväg på den där kursen i Skåne och ta tåget dit så behöver jag ställa bilen någonstans under 4 dygn. Frågan är var. Jag är ganska rädd för att få bilen vandaliserad av något pucko om den står på någon långtidsparkering. Min försäkring i dagsläget täcker förvisso stöld men inte skadegörelse.

När jag åker iväg kan jag egentligen lämna bilen hemma (även om det medför lite bök med packningen då jag måste jobba innan jag kan åka iväg) men det är värre när jag ska hem. Sista bussen hem går redan halv åtta på kvällen och då måste jag dessutom åka en långsam omväg för att kunna ta den. Det känns lite trist om jag skulle behöva ha bråttom hem bara för en bussjäkels skull. Övriga bussar stannar en mil hemifrån.

Men hittar jag inte ett bra ställe att ställa bilen på så måste jag nog passa den där bussen i alla fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag undrar om jag verkligen ska åka iväg på någon resa. För det första vet jag inte riktigt vart jag ska åka. Det finns bara lite...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Magiana
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 643
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok och behöver någon att prata med men jag vet inte vem som ska lyssna. Jag orkar inte ens prata med lillsyrran för jag vill inte belasta...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama