Digitalkamera i mobilen

fejko

Trådstartare
Hur för man över bilderna som man tagit med mobiltelefonen (Nokia 3220) till datorn?
 
Sv: Digitalkamera i mobilen

Antingen via IR (InfraRöd) port, om du har en sån på datorn, eller med en speciell sladd som du kan köpa i princip var som hellst där dom säljer mobiltillbehör.
 
Sv: Digitalkamera i mobilen

Finns ingen IR-port på mobilen. Man kan inte skicka dem via mejl?
 
Sv: Digitalkamera i mobilen

har du mail i mobilen och kan skicka bifigade filer så går det utmärkt att skicka så. Tänk bara på att det kan bli dyrt. Speciellt om datorn du läser mailen på är uppkopplad via modem, då får du betala både för att skicka från mobilen och för att hämta hem till datorn.
 
Sv: Digitalkamera i mobilen

Hur vet man om man har en IR port på datorn?
 
Sv: Digitalkamera i mobilen

Inte särskilt dyrt om du mailar via internet(wap) istället för mailfunktionen i meddelanden.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Migo
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
  • Fråga Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp