Sv: Devonbebisar!
ja, jag suckar alltid längtansfullt när jag går förbi djuraffären och ser en stor fin marsvinsbur.. och ännu mer när man tittar på pälsbollarna..
just nu är det mycket nytt.. min kamera har ju gått sönder och vart på lagning 10 veckor, för att inte komma tillbaka så en ny kamera (
Canon 50D) kommer på måndag
på måndag får man också veta om min ridpolare får huset de budat på, isf blir man
halvfodervärd åt en vit tjock (och troligtvis skogstokig)
häst också..
och vi har ringt och "tingat"
valp, 75% tingad är han, (en av tre, har inte träffat nån av dem än) en silver mellanpudding
.. anledning? jao.. Kasperhjärtat är i slutet av nedförsbacken..
nu är det verkligen dag för dag.. timme för timme.. han är glad och pigg hela tiden men om han halkar och knycker till ryggen så får han ont och har inte riktig känsel i benen.. så vi har inte hjärta att hålla kvar honom hur länge som helst..
tanken och planeringen på en ny håller humöret uppe.. ljuset i slutet av tunneln liksom..
Nya voffen har redan ett namn som han ska ha hemmavid Puzznic (mammas favoritspel på nintendo 8bit) och stamtavlenamnet hoppas jag starkt på Quentin, då alla valpar ska ha namn på Q men när vi pratade i telefon med uppfödaren så hade hon inte bestämt exakta namn ännu.. vinröda saker ska han ha, kollar redan efter keramikvattenskål och matskål, koppel och halsband
men jag är ledig fram till 7 jan nu, så efter nyår kanske fungerar? då har jag ju fått kameran och mellandagsstressen är över..