Det värsta telefonsamtalet...

Boll

Trådstartare
I går morse ringde en kompis mig i husvagnen, eftersom vi var på semester, och säger att hennes sambo har hittat en svart långhårig katt överkörd i närheten av där jag bor. Han hade lagt den åt sidan så att den inte skulle bli mer påkörd och så att vi skulle kunna hitta honom. Han antog att det var vår katt efterson han är den enda långhåriga svarta katten här...

Min fina Fluffe! :cry:
Lusten att stanna kvar vid havet bara tog slut.
Min underbara katt som jag räddade från att bli ihjälbiten av sin mor vid en dramatisk förlossning.
Min lilla Fluffe som föddes mitt under hormonströmmarna vid min fösta graviditet för fyra år sedan och som nästan känts som en son för mig.
Alltid ligger han på min kudde eller i min famn på natten.
Min underbara katt. Vad tomt det kommer bli...

Jag ringde min kompis som var kattvakt för att be henne gå ner och ta hand om honom tills vi kom hem. Så att han inte skulle ligga där i vägkanten :cry:

Efter en stund ringer kompisen och säger att Fluffe sitter LIVS LEVANDE på trappan och vill ha mat! :eek::love:
Det var en annan katt som blivit påkörd! (stackars)
Men för mig blev det en glädjechock och jag började storgråta!

Från att först få ett dödsbud till att sedan få budet att han levde och mådde bra!
Vilken konstig känsla det var...

Jag bad min kompis att låta honom vara inne tills jag kom hem (Vi åkte hem direkt), han ska aldrig mer få gå ut!!! ;) (skämt)
När vi kom hem fick han massor av pussar och kramar och räkor och fler pussar och lite tårar. Kisse tyckte matte var tokig och att räkor var äckligt och ville helst gå ut igen och äta möss :love:

Jag är så glad över att min lilla älskling lever.
Även fast det är synd om den stackars kissen som blev påkörd istället. och familjen som ägde den...

Ville bara skriva av mig lite. :)

// Anna

Sv: Det värsta telefonsamtalet...

Ja, stackars lilla kissen som var överkörd. :cry:
DEn var borta sedan, så ägaren har nog hittat den iallafall.

Fast jag är sååååå tacksam att min lilla kisse lever:love:

// Anna

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 906
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 175
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 872
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar