Det gör mig så ledsen och gör så ont

Valt att använda anonymt nick så om någon vet vem jag är så är jag tacksam om ni inte skriver något om det.

Min man har en obotlig sjukdom. Häromdagen sa han att att hans kropp går sönder och att hans ögon går sönder och att hans njurar går sönder. Han sa att för varje dag han vaknar så är han en dag närmare döden. Det gör så ont i mig och gör det så verkligt. Jag vill gråta men kan inte. Har redan gråtit så mycket när han fick diagnosen att det känns som att jag inte har några tårar kvar. Det gör så ont och gör mig så ledsen. Det känns som att jag går sönder på insidan just nu. Vill bara skrika rakt ut .

Vi har redan allt stöd i vården och även anhörigstöd men just nu känns det bara övermäktigt ändå.

Ville nog inget annat än att skriva av mig lite. Det var inte så här vårt liv skulle bli. :cry::cry::cry::cry: Det känns bara ledsamt, orättvist och hemskt.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 682
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 178
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 181
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta. Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 320
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• 07:or del 23