Det går inte..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare SweetMelody
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 118
Er dette noe du har laget selv, og har koden til? Eller er det en "ferdiggreie" på nett? Uannsett må du se på hva som skjer når du får denne "du spammar"-meldingen, og finne ut hvordan du unngår dette. Hva kjennetegner en "du spammar"-melding? Og hvorfor vil alle innlegg bli gjenkjent som en slik melding? Har du kodet dette selv har du sikkert en if-test som sjekker innleggets "egenskaper".

Jag har laddat ner en gästbok, men har alla koderna till den. Spammeddelandet ska komma upp om man trycker två eller fler gånger på Skicka, men jag klickar bara en gång.. Har försökt hitta felet, men det går inte alls bra..

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
581
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
543
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
381
Senast: sweep
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
758
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka