Det går inte att söka

Unafraid

Trådstartare
@Gunnar
Sökfunktionen fungerar inte för mig. Tidigare idag gick det inte att ladda upp bilder under en kortare period, men efter en stund fungerade det. Men jag kan fortfarande inte söka.

Screenshot_20200116-185946.webp

Och såhär ser det ut om jag går in på min profil och klickar på "inlägg".

Tack för att ni uppmärksammar mig på detta. Jag har meddelat de som sköter om servern om detta. Förhoppningsvis startar de om tjänsten som inte fungerar ganska snart, senast i morgon. Då bör det fungera igen.
Under tiden kan man använda Google-sökningen genom att klicka på Sök och sedan G:et så kan man söka på Bukefalos med hjälp av Google.

Liknande trådar

Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: EZMK
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: Krålus
·
Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
799
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka