Det går inte att söka

Unafraid

Trådstartare
@Gunnar
Sökfunktionen fungerar inte för mig. Tidigare idag gick det inte att ladda upp bilder under en kortare period, men efter en stund fungerade det. Men jag kan fortfarande inte söka.

Screenshot_20200116-185946.webp

Och såhär ser det ut om jag går in på min profil och klickar på "inlägg".

Tack för att ni uppmärksammar mig på detta. Jag har meddelat de som sköter om servern om detta. Förhoppningsvis startar de om tjänsten som inte fungerar ganska snart, senast i morgon. Då bör det fungera igen.
Under tiden kan man använda Google-sökningen genom att klicka på Sök och sedan G:et så kan man söka på Bukefalos med hjälp av Google.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: Krålus
·
Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
153
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 550
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 632
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar