Denna kavaj...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 757
L

Lonely

Funderar på en ny kavaj, har en svart victor hugo just nu men vill ha en marinblå alt. grå

hittade en från jacson för 600:- vilket var ett ganska bra pris. jag har provat den i affären och den var jättefin i modellen och satt bra.

tavlkavaj.jpg

Vad tycks om den? Erfarenheter av Jacsons kavajer?

Sv: Denna kavaj...

OM man inte vill lägga så mkt pengar på en kavaj. så är jacsonkavajerna jättefina, till ett bra pris.

Själv älskar jag min Pikeur, man får tyvärr betala för passformen på en kavaj har jag märkt, efter att ha provat en del.

en sån har jag..Den är vekligen superskön och sitter bra, det enda är att den kanske skulle suttit åt lite mer på överarmarna... Men jag älskar min fina kavaj. Den är verkligen värd prngarna! :love:

Jag har en Jacson kavaj och är jättenöjd. Helt klart en bra kavaj för de priset! :)

Jag har en jacson svart med bruna ränder.. älskar den.. bra kvalitee och sitter bra. =)

Har du någon bild på din? Har sett att dom har sådana som du beskriver, på Lillhästens hemsida. Egentligen är jag inte intresserad av den själv men den kanske vore nåt för syrran. Tyvärr har jag inte sett till någon bild av den på Lillhästens sida.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
974
Senast: Shixle
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Hundhälsa OBS Varning för långt inlägg. I slutet av maj ifjol sprang jag och min ena dvärgschnauzer ihop på en agilitytävling. Det blev en ganska...
Svar
2
· Visningar
466
Senast: igbest
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
1 041
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Textilåtervinning
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur